Radweg R1 - dag 0 Voorbereiding

17 juli 2022 - Amsterdam, Nederland

We slapen uit, drinken koffie en Richard pakt zijn tassen in. Ondertussen werk ik wat was weg en zoek uit wat ik allemaal mee wil nemen.

De tijd vliegt, de tassen van Richard heeft hij al ingepakt en zitten op zijn fiets. We maken ons klaar om even naar de dierenwinkel gaan en naar de supermarkt.

Gisteren zijn we nog even bij Bever geweest en de laatste handige (denken we) dingen gekocht.

Wasvelletjes, extra tentharingen, gedroogd eten, keks, een waterzak van 1 liter en superhandige McGyver fluoriserend gele binddingen.

Omdat we thuis letterlijk in de zooi zitten, hoeven we het huis lekker niet netjes achter te laten. Onze badkamer wordt verbouwd en om een lang verhaal kort te maken is het plafond in de keuken en in het toilet beneden er ook uit.

Het hele huis ligt vol met stof…

Dus van deze situatie wegfietsen is zo erg nog niet.

Als we van de supermarkt terugkomen, pak ik mijn tassen in. Het is een gevecht en gelukkig helpt Richard mij. Morgen nog de laatste kleine dingen inpakken en dan kunnen we gaan.

Omdat we pas om drie uur hebben ontbeten, krijgen we laat trek. We gaan douchen bij mijn ouders en drinken nog een bakkie koffie.

Op tijd naar huis, want de werkmannen zullen er wel weer vroeg zijn.

Met het oog op de komende hittegolf is het misschien ook maar goed als we op tijd vertrekken. Onze eerste stop weten we al👍🏿

Maar eerst even goed slapen, morgen vertrekken we.

1. Melanie:
    18 juli 2022
    Eindelijk gaat de vakantie beginnen. Heel veel succes en plezier samen!
  2. Richard&Monique:
    Thanks!💋
  3. Suus:
    18 juli 2022
    Veel plezier lieve schatten. Ik kijk uit naar de foto's en de verhalen.
  4. Richard&Monique:
    19 juli 2022
    Komt goed🥰
  5. Anita Van Zeist:
    18 juli 2022
    Heel veel plezier. Respect! Al die dagen fietsen en ook beginnen met hele hete dagen
  6. Ronique:
    Super leuk. Succes & veel plezier samen. Groetjes uit Aruba🤍🤍