Fietsen ophalen

26 juni 2022 - Amsterdam, Nederland

Eindelijk is het dan zover, het is maandag 1 november 2021 en we kunnen de fietsen ophalen!!

Het geluk is dat Richard deze avond toevallig thuis is, anders hadden we de fietsen pas later op kunnen halen.

Om half acht hebben we afgesproken, ik ben rond half zeven thuis vanuit Vianen en hup, de auto weer in om naar Vleuten te rijden. Van Peter en Marieke mogen we hun fietsendrager lenen. Thanks!!

Als we onderweg zijn begint het acculampje van de Getz te branden, neeeee! Op het moment dat we om willen draaien om de Audi te pakken gaat het lampje weer uit en besluiten toch maar om door te rijden. Het werd een spannend ritje, niet wetende of we aan zouden komen of weer terug… helemaal als het lampje van de accu weer gaat branden als we er bijna zijn…

Gelukkig komen we aan in Vleuten en moeten nog even wachten voordat John er is. Het gaat gebeuren!! De fietsen mogen mee naar huis🥰

We krijgen wat uitleg, de stuurtassen worden er op gezet en off we go. Fietsen op de auto, met wat extra tie-rips vastgezet. John zwaait ons uit en wij vertrekken blij, want we hebben ze ein-de-lijk!

We zijn blij, heel blij, maar het lampje van de accu begint op de terugweg weer te branden. Richard denkt dat het aan de dynamo ligt. Dat blijkt ook later nadat de Getz een nieuwe accu heeft.

Anyway, de fietsen zijn thuis. De eerste nachten mogen ze nog even binnen staan😄 Het fietsen kan beginnen.

1. Petra:
    15 juli 2022
    Supergaaf dat jullie dit gaan doen!
    Nu gaat dan toch 'eindelijk' het fietsavontuur beginnen 💪. Ik ben benieuwd hoe deze trip jullie zal gaan bevallen en ik kijk uit naar de verhalen.
    Heel veel plezier samen!