Hoe het begon

26 juni 2022

Op een avond eind 2020 zaten we wat te kletsen over van alles en nog wat. We kwamen uit bij welke sporten we ooit hebben gedaan. Richard vertelde over de tijd dat hij enthousiast aan het mountainbiken was. Hoe fijn dat was en hoe lekker hij zich voelde na zo’n tocht. Dat kon ik wel snappen, ooit heb ik twee marathons gerend, dus dat gevoel snapte ik wel.
We kletsten nog wat door en kwamen op vakanties. Zo ging de avond door totdat het bedtijd was.
De volgende dag zaten we in de auto en gaf Richard aan dat hij eigenlijk wel weer zou willen fietsen. Een fietsvakantie!! Nou ben ik niet zo’n fietser, dus daar heb ik nog nooit over na hoeven denken. Ondertussen had Richard online al allerlei fietsen opgezocht en samengesteld.

Hoe meer we er over spraken en hoe enthousiaster Richard werd, begon ik ook de lol er van in te zien. Samen zijn we in maart 2021 naar Vleuten gegaan, naar Jongerius Handmade Bicycles, daar hebben we een proefrit gemaakt en onze fietsen uitgezocht en samen laten stellen door John Jongerius.

Vanwege COVID-19 waren onderdelen schaars en duurde het tot november 2021 dat we onze fietsen onder onze kont hadden.

Dus werd ons plan om Radweg R1 (Arnhem-Berlijn) te fietsen verplaatst naar de zomer van 2022. En trainen in koud nat weer is minder prettig, maar hebben we toch gedaan.

Omdat we om het weekend samen zijn is de tijd die we hebben om te fietsen schaars. Buiten het fietsen om zijn er natuurlijk ook de familiaire verplichtingen en willen we onze vrienden ook graag zien. Het trainen doen we wel op onze vakantie 😄

1. Dick Feer:
    27 juni 2022
    Een super idee, ik wil jullie graag volgen
  2. Danny:
    15 juli 2022
    Heel veel plezier. Ik hou jullie in de gaten 😉🤣🚵‍♀️🚵
  3. Richard&Monique:
    17 juli 2022
    Kom ons over een paar weken maar halen in Seesen 😂
  4. Serge:
    16 juli 2022
    Fijne vakantie samen en geniet ervan
  5. Richard&Monique:
    Thx kale!
  6. Serge:
    Moet jij zeggen ouwe 🤣🤣
  7. Jacob Feenstra:
    18 juli 2022
    Succes met deze mooie reis maar vooral heel veel plezier!
  8. Tino:
    18 juli 2022
    Dat word vast een heel mooi avontuur. Succes en enjoy!!
  9. Marc:
    22 juli 2022
    Veel plezier en fijne vakantie
  10. Richard&Monique:
    Thanks!
  11. Winfred:
    23 juli 2022
    Ziet er gezellig uit, Monique en Richard!
    Veel plezier en goede reis 😊
  12. Richard&Monique:
    We doen ons best!